Klantenservice

Veelgestelde vragen

 

Betaling

Uw betaling verloopt via Mollie. Wat is Mollie eigenlijk?

Mollie is een betaaldienst die direct samenwerkt   met  negen grote banken in Nederland: Rabobank,  ING, ABN Amro, SNS, Fortis, Friesland Bank, Triodos, Regio Bank  en de ASN Bank. Door jarenlange kennis in de betaalmarkt staat Mollie garant voor een zo veilig mogelijke afhandeling van de transactie en biedt hiervoor een ‘secure’ verbinding aan. Mollie heeft van Currence een certificering doorstaan om iDEAL te mogen aanbieden. Ook scant Mollie alle betalingen om zo middels zelf lerende algoritmes frauduleuze betalingen te herkennen.

1.De voordelen van  iDEAL;

Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
Betalen met iDEAL is bij De Kleurenwaaier altijd volledig gratis.
2. Creditcard

Bij een betaling met een creditcard rekenen wij €2,95 transactiekosten.
Je creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd.

Bestellen

Hoe plaats ik eenvoudig mijn bestelling?

1. Klik via het menu het gewenste merk en/of de gewenste productcategorie aan.
2. Klik bij het gewenste product ‘bestel’ aan.
3. Vul het gewenste aantal in.
4. Kies vervolgens om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan.
5. Bevestig de inhoud van uw winkelwagentje.
6. Vul uw klantgegevens in.
7. Kies een afleveradres.
8. Kies een betaal- en leverwijze.
9. Accepteer de voorwaarden en bevestig uw bestelling.

Hoe vind ik de juiste kleur?

Het product bestellen in de juiste kleur kan door het volgen van deze stappen:
1. Ga naar het door u gewenste product
2. Selecteer het product in uw gekozen kleur.
3. Geef het gewenste kleurnummer op
4. Wanneer u kiest voor Niveau verf, vul dan de kleurcode in. Heeft u hier hulp bij nodig, of wilt u de kleurcode controleren op de juiste kleur, neem dan contact met ons op!

Kan elke kleur gemengd worden?

Heel soms komt het voor dat wij uw gewenste kleur niet (exact) kunnen mengen. Niet elk kleurmerk is namelijk geschikt om na te maken. Deze kleuren worden dan bij ‘benadering’ gemaakt. Hiervan stellen wij u hiervan dan graag op de hoogte. Wij nemen dan met u contact op mbt tot de  mogelijkheden.

Levering

Ontvangstcontrole

Controleer direct na ontvangst van je bestelling of de artikelen onbeschadigd, compleet en volgens de factuur geleverd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, informeer ons binnen 24 uur na ontvangst via wonen@dekleurenwaaier.nl of tijdens openingstijden telefonisch via 0343-431896.

Leveren jullie uit eigen voorraad?

Ongeveer 95% van onze verven in de webwinkel leveren wij u persoonlijk direct uit voorraad. Dit staat bij het product aangeven. Uit voorraad leveren wij binnen 1-2 werkdagen. Nu streven wij erna om de zending de volgende dag nog bij u thuis te laten bezorgen, maar wij zijn ook afhankelijk van de vervoerder. Heeft u een spoedorder? Neem dan vooraf met ons telefonisch contact op en wij controleren de beschikbaarheid. Let op! Maandag en woensdagmiddag  is onze vrije (mid-)dag!

Verzenden & Retourneren

Verzendkosten

Wij versturen onze exclusieve verf altijd aangetekend.(€ 8,60) Dit heeft als reden dat wij u willen garanderen dat de verf onbeschadigd bij u aankomt. Al onze levering zijn daarmee verzekerd.
Boven de € 70,00 rekenen wij geen verzendkosten!
Voor het toesturen van (gratis) kleurenwaaiers rekenen wij € 3,95 verzend- & administratiekosten.

“Gratis  professionele vachtroller of lakkwast t.w.v. €7,95  bij iedere online verfbestelling!”

Bezorgen jullie ook in België?

Jazeker, wij bezorgen ook in België.

Wanneer wordt er bezorgd?

Wij leveren van dinsdag  tot en met zaterdag. Via Post NL vindt de levering plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 21:30 uur en op zaterdag tussen 9:00 en 16:00 uur.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer wij uw bestelling versturen, ontvangt u van ons een e-mail op de dag dat wij uw zending aanbieden aan onze vervoerder. De levering vindt dan de volgende werkdag of zaterdag plaats. Wanneer u niet aanwezig bent, probeert Post NL de volgende dag nogmaals het pakket af te leveren. Bent u dan opnieuw niet aanwezig, wordt het pakket de volgende dag na 10:00 uur beschikbaar gesteld op het postkantoor bij u in de buurt.

Kan ik de verzending volgen?

Wanneer wij het pakket met één van onze vervoerders versturen, ontvangt u van ons een email met een track-and-trace code. U kunt met behulp van deze code uw bestelling volgen.

Ik heb een klacht, wat nu?

Klachten worden zo snel mogelijk in behandeling genomen en vrijwel dezelfde dag opgelost. Graag u klacht te sturen naar: wonen@dekleurenwaaier.nl

Kan ik mijn zending retourneren?

Alle producten die wij uit voorraad leveren, kunnen wij retour nemen. U vind dit terug bij het geselecteerde product.
Onze gemengde verven kunnen niet retour!

Wij nemen u retourzending alleen in behandeling wanneer u deze  aangetekend naar ons  verzendt. ( €8,60 verzendkosten) Het product moet dan in de originele verpakking retour gezonden worden. Uiteraard kunt u ook altijd kosteloos de retours in de winkel afhandelen.